Igår gick årets upplaga av Inhousetävlingen av stapeln. Inhouse är inte bara Sveriges första, utan också enda reklamtävling där reklambyråer inte tävlar. Istället tävlar alla Sveriges marknads- och Inhpouseavdelningar som producerar reklam internt. Årets tävling var den sjunde i ordningen.

Gaffla vill som en av årets partners gratulera alla vinnarna och tacka Inhouse, juryn och alla kvällens deltagare för en väldigt lyckad och rolig tillställning.

Hade det funnits en kategori för bästa kreativitet borde det ha gått till Telge Energi för sitt bidrag "Sorteringsexperimentet" som var vår favorit för kvällen.

Bilder från kvällen: Inhouse 2018

Fredrik Rosenborg

Digital Strateg

Läs vidare

Gaffla med oss kring ditt företag!

Digitala meddelanden i all ära, vi tror att ett bra snack med utgångspunkt i era ambitioner lägger grunden för relationer och framgångsrika affärer. 

Kontakta oss